پيام تسليت مريم رجوی به مناسبت درگذشت آندره گلوكسمن
مريم رجوی، درگذشت فيلسوف نامدار فرانسه، آندره گلوكسمن را به مردم فرانسه بهويژه به همسر و فرزند او تسليت گفت و او را از مظاهر ستودنی انديشه و فلسفه معترض توصيف كرد كه كنار آمدن با رژيمهای استبدادی را نپذيرفته است.
وی افزود: از كارزار براي نجات آوارگان جنگهای جنوب شرقی آسيا تا اعتراض به سركوب و كشتار در چچن، بوسنی و سوريه همه جا او عليه مستبدانی بود كه خود در آخرين اثرش آنها را آدمخوار ناميده بود. اما آنچه بهويژه در خاطره مردم ايران هميشه باقی خواهد ماند دفاع پرشور اين فيلسوف انساندوست از مجاهدان آزادی در اشرف است. هنگامی كه گفت «اگر بگذاريم كه جنايت عليه اشرف در عراق ادامه يابد، يك برگ سفيد به همه ديكتاتورهای جهان، بهويژه به رژيم مذهبی ايران، میدهيم»، در حقيقت نهيب و فراخوانی عليه وجدانهای خيانتشده و تفكرات تسليمشده به مماشات با ديكتاتوریها بود.

