• صفحه اول / پیام‌ها / پیام تسلیت مریم رجوی به‌مناسبت درگذشت مادر نستوه و مجاهد ”خانم صادق“
آذر-۰۱ ۱۳۹۳

پیام تسلیت مریم رجوی به‌مناسبت درگذشت مادر نستوه و مجاهد ”خانم صادق“

Catégories // پیام‌ها // موضعگیری‌ها

پیام تسلیت مریم رجوی به‌مناسبت درگذشت مادر نستوه و مجاهد ”خانم صادق“

رگذشت مادر نستوه و مجاهد، خانم صادق (هما روشنایی) را به مردم ایران، به خانواده‌های شهیدان و زندانیان سیاسی ، به خواهران مجاهد سهیلا و شیوا صادق و فریبا مهینی، به مجاهد خلق مهران صادق، به خانواده مجاهد پرور صادق و به‌ویژه به مادررضایی‌های شهید همرزم همیشگی خانم صادق، صمیمانه تسلیت می‌گویم.
مادر مجاهدان شهید ناصر و حسن صادق، با ۵دهه ایستادگی و مبارزه در برابر دیکتاتوری‌های شاه و شیخ، با مقاومت در برابر ساواک شاه و مجاهدت فراموش‌نشدنی در جمع مادران زندانیان سیاسی در دهه پنجاه و با پایداری طولانی در برابر استبداد مذهبی، الگوی پیشتاز مادران قهرمان مجاهد و مبارز و نمونه ستایش‌انگیز دیگری از زنان مقاوم ایران است. او شدائد و محنت‌های بسیار و انواع محدودیت‌ها و آزارهای رژیم آخوندها را با صبر و پایداری تحمل کرد .

آن‌چه خانم صادق و مادران و خواهران همرزم او پنج دهه پیش در برابر دادگاه‌ها یا زندان‌ها در دفاع از مجاهدان و مبارزان اسیر یا شهید کردند، نهاد مبارزاتی و دادخواهی و اعتراض و پایداری شد.
خروش ایستادگی و فریاد آزادی که هم‌چنان شجاعانه و بی‌ترس و بیم در تهران و شهرهای مختلف ایران جریان دارد. این صدای حقیقی زن ایرانی است. صدایی که خاموشی نمی‌پذیرد و پیوسته از طریق فریادهای شجاعانه مادران زندانیان و شهیدان از جمله در کرج و مشهد و شیراز و سنندج و زاهدان و زابل و اهواز بر طنین این همای روشنایی‌بخش افزوده می‌شود.
شادی روح و علو درجات این مادر بزرگوار همه مجاهدین را مسئلت می‌کنم و اطمینان دارم که آرزو و دعای همیشگی او برای آزادی مردم ایران توسط فرزندان مجاهد و اشرف‌نشانش در قیام بزرگ مردم ایران برای آزادی، برآورده خواهد شد.

ما را دنبال کنید

مریم رجوی

maryam rajavi

رئيس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران برای دوران انتقال حاكميت به مردم ايران

[ادامه]